Често задавани въпроси
Как мога да сваля HotDeals.bg на телефона си?
Отворете уеб сайта HotDeals.bg чрез браузъра на телефона си, отворете секцията за споделяне и изберете опцията "Add to Home Screen". Иконата на приложението ще се появи автоматично на екрана ви и ще можете да достъпвате HotDeals.bg бързо и лесно директно от иконката.

Колко често се обновяват офертите?
Всички оферти се обновяват автоматично веднъж на всеки 24 часа.

Колко време са актуални офертите?
Всички оферти, които виждате в HotDeals.bg са действителни и актуални. Срокът им обаче се определя от магазина партньор, ето защо, ако харесате артикул на изгодна цена и го запазите в Любими, проверете срока на промоцията на уеб сайта партньор, за да не изгубите добрата цена за избраната стока.

Как да се регистрирам в HotDeals.bg?
Можете да се регистрирате в нашия уеб сайт с имейл и парола или чрез Facebook / Google. За целта е необходимо да кликнете в горния десен ъгъл върху иконата за профил на клиента, след това кликвате върху бутон РЕГИСТРАЦИЯ и попълвате формата за регистрация.

Какво да направя, ако съм забравил паролата си?
При забравена парола, от страницата за вход кликнете върху линка
Забравена парола , въведете имейла с който сте регистрирани в нашия сайт и натиснете бутона ИЗПРАТИ, след което ще ви изпратим линк за генериране на нова парола на вашият имейл.

Защитени ли са моите данни?
Ние във HotDeals.bg сме взели всички необходими мерки за поверителността на вашите лични данни. Всички данни, които сте ни предоставили, създавайки свой профил, биват използвани изцяло в съответствие със законовите разпоредби за защита на личните данни.

Мога ли да променя своите данни?
Да можете, след като се логнете в сайта можете да разглеждате и променяте своите данни в секция: "Моят профил".

Как да се абонирам за бюлетин?
Абонирането за бюлетин може да направите в момента на регистрация с поставяне на чек в полето за бюлетин или през профила в секция абонаменти и съответно активирате бюлетин.

Как да се откажа от получаването на бюлетин?
Отказването се прави през профила в секция абонаменти и съответно деактивирате бюлетин.

Как да търся продукти в платформата?
Продукти в платформата можете да търсите по име, категория, марка, магазин, цена и отстъпка.

Например търсите си чанта Furla или сандали Ferragamo
Използвайте филтър по: Категория Дамска мода > Аксесоари > Чанти и марка Furla и вижте дали има актуална промоция на чанти с тази марка. 
Използвайте филтър по: Категория Дамска мода > Обувки > Сандали и марка Ferragamo и вижте дали има актуална промоция на сандали с тази марка.

Как да търся по ключова дума?
Напишете думата или част от нея в полето за търсене и вижте резултатите, които ще излязат.

Понякога, когато изписвам продукти за търсене ми дава грешка, защо?
Когато търсите по ключови думи, марка или определен артикул, внимавайте при изписването да не включвате специални знаци като / : ; ,<> и др.. Използвайте само букви при търсенето.

Как мога да запазя продукти, които съм харесал/а?
За използването на тази функция е необходимо първо да се регистрирате в сайта. След това отбележете избрания продукт със сърчице. Така може да създадете лесно свой лист с любими продукти.

Какво се случва с продуктите ми в Любими ако те не са в промоция вече?
Вашият списък с Любими запазва всички артикули, които сте избрали за неограничен срок от време или до премахването им от списъка от вас лично. Ако продукт е бил на промоция която вече е изтекла, той ще остане в списъка ви, но ще стои изсветлен в сиво.
Може да проверите за сходни предложения с отстъпка, като приложите търсене с филтри по категории.

Как да се свържа с вас?
За въпроси, пишете ни на info@hotdeals.bg


ИМАТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ВЪПРОСИ, КОИТО НЕ УСПЯХТЕ ДА НАМЕРИТЕ ТУК?
Моля, да ни пишете имейл на: info@hotdeals.bg, за да отговорим на тях и да подобрим нашата секция: Често Задавани Въпроси.

Благодарим предварително и пожелаваме приятно изживяване в HotDeals.bg!